2012年6月12日 星期二

[190] 近日買物 (12-June-2012)

近日買物真多!!

炎炎夏日,蚊子最喜歡虰我,可能我太肥美了,哈哈! 不過我覺得血型都有關系的。

只要我係巴士站等一等車,我雙腳"至少"有4粒,真係痕死我!

而家D蚊真係好厲害,有時我塗了蚊水都照虰我,虰完我仲可以痕好多日添!

近日虰水用完,所以去添置左D驅蚊用品。

蚊水 ($35/100ml) 呢支係藥房買的!





蚊帶 ($31.3)  未用,唔知掂唔掂呢? 






***************************************************************************


早前天氣好熱,就係<759阿信屋>買支綠茶降火,味道唔錯! ($10)




***************************************************************************


昨日,行街失手了,敗左兩對涼鞋,價錢就唔講喇! 

 


***************************************************************************


今日係荃灣<韓点>買左韓式壽司($25)及韓式年糕(+$15)來食,味道不錯!



 

 

好想去韓國呀.......!


***************************************************************************


今日係
<759阿信屋> 添左好多糧食,做埋會員添! 

超推介<韓國生生烏冬>!!! ($8.9/碗) x3

日清鹽味拉麵館即食麵 ($29/5包)

農心辣味薯仔麵 ($23.5/4包)

蘋果味蒟蒻 ($8/包) 試左,好好味!

紅豆湯 ($9.8/罐)



紅衫魚咁就飛走左lu~



*************************************************************************** 

沒有留言:

張貼留言