2013年1月25日 星期五

[262] 開心迪士尼 (25-Jan-2013)

一齊出發去迪士尼.......GO! GO! GO!



雖然眼訓,但係見到噴水池就撑住!!



入場lu~



行行下,佢地撑唔住,結果訓左!

咁我地就去左灰熊山谷果邊玩,阿佩睇住她們,我同dodo就走去玩"極速礦車",好刺激呀!



玩完礦車,我地就行去反斗奇兵果邊,行行下,佢地夠鐘飲奶了,所以就起身飲奶先。



訓醒飲飽後,就去反斗奇兵大本營。



蓁蓁指住個A,唔捨得走。





嘩! 呢個機動遊戲睇見都驚驚! 當然唔敢玩啦!


本來玩彈弓狗的,但係要排40分鐘,所以放棄了。



周圍影下相











我要同胡迪影相呀!!!!











大合照^^







之後就去玩小小世界,蓁蓁坐船仔好開心呀! 聽到音樂左右搖擺。



再之後我地去小熊維尼坐蜜糖車。(不過排左好耐隊)






坐完蜜糖車都天黑了。



今晚月色好靚!


本來想睇煙花,但大家都累了,八點先放,又驚睇完煙花會好多人走會很難坐MTR,所以我地行一陣商店便走。











我地坐MTR出葵芳食晚飯lu~








2 則留言: