2013年2月8日 星期五

[267] 生眼瘡&近日買物 (08-Feb-2013)

早幾日,我隻右眼生左粒眼瘡係上眼皮入面,眼腫,UN住隻眼好痛添! 

咁我就去睇醫生,及早醫治過新年。



食左兩日都未有好轉.......所以再去睇多次醫生.....

醫生話無咁快好,想快好就食5日抗生素,咁我就叫醫生開左俾我先,如果仲唔好先食!



醫生話熱FU會快D好,咁我就用雞蛋碌碌~





希望新年前會好啦~


************************************************************************************************

利苑的芋頭糕好味道 ^^



近日買物........



醬油味燒肉醬 ($30.3)



新買的 Estee Lauder 粉底液 ^^



Shu uemura 最新出的泡沫底霜 ^^



新買的HelloKitty 暉春,貼門口。



今日,買左件檸檬撻食($19),都幾甜,不過細細件過下口引唔錯。



朋友介紹美心的糙米芝士包好食,所以就買來試試。



都唔錯喎~



今日萬寧買野有95折,買下d 日用品先,我覺得樂而雅零感特薄衛生巾係最好用。



Shiseido平頭化妝掃,如果係日本買會平好多囉~



係無印良品買左兩個盒&一塊鏡子。



又有糕食......



係翠園的蘿蔔糕&年糕。



今晚,老公準備定明晚團年飯的餸。










沒有留言:

張貼留言