2014年9月23日 星期二

2014-09-23@近日買物

早前,係無印良品,買左箱子,用來放我的化妝品,因為有太多化妝品了,想有系統咁置放好。




我淘左個食物盤&玩具俾貓貓,牠快一歲了。



我玩LINE RANGERS,得到件T恤,抽唔中熊大,抽到JAMES。


有日同媽咪去左葵芳稻香飲茶,呢碟椰汁糕好好食。


之前有朋友去泰國旅行,我請她幫我買的旅行裝SOAP&GLORY SET ($123)。


配左副Rayban新眼鏡框,多謝老公!


之前突然好想剪短頭髮,咁就剪左.......


新髮形,睇唔慣,不過算啦,因為我d頭髮都長得好快,哈哈!




又有朋友去完韓國旅行,又收到手信!


老公新買的怪獸鞋,白色都幾靚!



沒有留言:

張貼留言