2014年10月6日 星期一

2014-10-06@近況

早兩日,好友台灣旅行返來,我托她買我東西到手了。

化妝綿&疏


把疏聲稱疏頭時頭髮唔會打結,咁我試左幾次,暫時都幾好用。


亦收到她給我的手信,開心! ^^


*********************************************************************************



昨日,條頸連個頭好爆痛! 痛得好勁! 連食兩粒止痛藥都止唔到!

超辛苦! 好難先涯到今早! 咁今早都仲係痛,痛到連淋巴位喉嚨都好漲咁! 全身尖寒尖凍! 無力!

最後就頂住咁出門去睇醫生了!

食藥前要飽肚,咁我就痛住咁食左碗魚肉蕃茄米線+奇異果汁。



食完野之後,就食藥回家訓覺!

訓左兩小時,起身時終於覺得好點了!



沒有留言:

張貼留言