2014年11月7日 星期五

2014-11-07@近日買物

呢排轉天氣,涼左好多,皮膚就開始乾燥。

前排我經過卓悅見到有日本馬油乳霜,就買左兩瓶,一瓶自己,另一瓶俾婆婆。


早前出左旺角巴黎草莓小店,買左包紅豆水及半包薏仁水(半包係因為同朋友一人一半)。

有時飲下d有味既野無咁寡口,順便可以去下水腫。($78/包)


老公買左張被,同埋買左兩張新床單套裝。


*********************************************************************************



我呢排訓得唔好,比較難入睡都算,仲要連續幾晚都發惡夢,d惡夢係發我俾人殺or見到喪葬之類,總之就好得人驚啦!

我見網上有人講,余仁生酸棗仁湯助安眠,咁我經過余仁生咪入去望下囉!

見到酸棗仁湯一盒得10包(沖水飲粉裝),約50蚊左右(唔記得價錢),咁一日要飲3次,咪得3日份量? 我諗住都買來試下,點知店員問我係有咩症狀,我答訓得唔好,好多惡夢,咁佢就介紹我天王補心丹,話補心安神之類,一盒有18包(小丸裝),咁一日暖水服2次,即係9日份量,價錢係108蚊,咁店員介紹就信下佢,買來試下,希望對我有幫助啦~





咁啱匯豐信用卡有9折,折實$97.2。




沒有留言:

張貼留言