2015年2月23日 星期一

2015-02-23@LINE RANGERS GAME

朋友新年去左韓國旅行,佢幫我買少少野!

佢send左一些line store既相俾我睇!




我好想去呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

韓國我真係一次都無去過! 成日都台灣泰國,雖然都有日本,不過我都想去下韓國呀!!


朋友幫我買左以下呢3樣野,我好期待收到。(開心!)


*********************************************************************************



今日真的很感動! 因為我終於救到莎莉了!

打左line rangers咁耐,雖然之前唔係好勤力咁打,不過呢排真係用左好多心機去打!








不過故事仲未完,我要再出發去拯救宇宙!

 







沒有留言:

張貼留言