2015年7月11日 星期六

2015-07-11@大阪手信

阿哥一家去大阪旅遊回來,買左手信俾我地。






有kitkat紅豆味朱古力、牛油蛋糕、士多啤梨蛋糕。 




唔同口味的寒天啫喱。





抹茶朱古力、士多啤梨白朱古力。





龍角散


Philips洗臉刷機,係香港已睇中好耐,不過因為價錢貴所以一直唔捨得買。


HK$1298(原價),雖然一般都會有小折,但折後都仍然係貴!


有多款刷頭可以配。


咁我就托阿哥幫我睇下係日本買要幾多錢? 原來平很多喔!!



阿哥就幫我買左回來了,阿哥還額外買多個刷頭送俾我添! (開心!)





YEAH!! 真的好用呀!!!!!!!





沒有留言:

張貼留言