2015年8月10日 星期一

2015-08-10@Line Friends Store

終於等到香港開Line Friends Store喇~

雖然唔夠日本韓國平,不過都好開心!

只不過銅鑼灣就唔太方便我,因為計我出門口開始,要1個鐘頭多d先去到。

但身為Line Friends既fans,遠d都要去既! (哈哈~)

平日的較早時間去係唔洗排隊的。


見到熊大,我就變左心心眼。



好打耳呀!!!!



好大隻莎莉呀!!!!



莎莉好可愛! 我特別鍾意佢個咀。



愛德華總是戴住紅帽子。




點解呢隻熊大會係地下出來既?







其實真正LINE FRIENDS STORE要係8月底或9月初先開,而家圍板裝修緊。



好! 等我影下LINE FRIENDS STORE 有D咩賣啦,睇相吧~

























 





























買滿指定金額有野送!


我的戰利品! 買左500多元。


另外,商場有個蓋印章活動,蓋齊6款不同印章,於指定日子會有禮品送。


我的筆記本都蓋上印章來留念。


回到家,影一下我的戰利品先! (嘻嘻!)


立即送給我家熊大穿! 好得意呀!!!!!!!!!! (莎莉唔好吃醋呀!)


沒有留言:

張貼留言