2015年12月5日 星期六

2015-12-05@朗豪坊LINE合照

今日出左旺角朗豪坊買野,快閃經過LINE SHOP影左兩三張相就走。




肚仔有D餓,就去左M記食麥樂雞。


點知落到地下,係門口旁有LINE小遊戲玩,身為LINE迷既我,我當然要玩埋先走啦!


玩完送左卷CONY卷紙俾我。


仲見到熊大添! 佢係聖誕打扮的。(可愛)


當然要同佢合照啦~



之後,我就去青衣機鐵站等老公,因為佢今日係日本旅行完返香港,無見幾日,好掛住佢添!


因為有行李,所以坐的士回家食茶餐廳就算。




嘩! 老公係日本買左好多野呀!!大部分都係買俾我的。(開心)


沒有留言:

張貼留言