2012年3月9日 星期五

[139] 芒果布甸? (09-Mar-2012)

今日係吉野家食左個豐富下午茶。

溫泉蛋牛肉飯、熱檸茶、燒三文魚。($18+$2+$12= $32)



*********************************************************************************************************



下午,我同dodo去阿Pui屋企食薑醋呀! 因為她過左12朝,所以我地就再去睇BB,同埋同佢傾下計。

點知阿Pui 講述她湊BB的事時,流淚了,見到她因為湊BB而無得訓,再加上餵人奶的辛酸事,我都有D驚驚!

所以話媽媽真偉大啊!

*********************************************************************************************************


晚上,我整芒果布甸。









大家睇落好似無咩咁。不過今次係失敗左架!

首先我係買唔到好味的芒果,結果買到的比較酸!

而且我落得唔夠多淡奶! 唔夠滑! 完全唔似布甸,唯有當佢係啫喱咁食!

(算吧! 我唔再整喇! 甜品唔在行,不再獻醜了!)   -_-"

1 則留言: