2012年3月24日 星期六

[145] 充實生活 (24-Mar-2012)

上星期,同老公係翠華食晚餐,我食文昌雞飯。



老公食咖哩豬扒飯。



而近日我沉迷睇<三國>,有成九十幾集,真係有排追。



由於實在太多人物,要了解人物關係同背景,我就問左俊俊借左本書來看。



有日,我同隔離屋的妹妹影相相。



妹妹好可愛呀! 



小孩子的手手真係好得意呀!

 

之後我地一齊睇英文台的卡通片。



************************************************************************************



講回正題先,今朝去左荃灣飲早茶,食左好多野,多謝晒阿哥。



下午,去左同好友&BB係美孚食左個LUNCH。

我又見到慧翹BB了,好開心!



之後,我就同左佢地去左公園影相。



真係超可愛呀!!!!!!!!!!!!!! 





影完相,就返屋企飲奶奶,我負責餵她飲,哈哈~







玩左成個下午,晚上我就要回家食飯。

今晚晚餐係老公下廚,辛苦晒!

番茄肉碎魚柳。



麻婆豆腐。



炒菜心。



清湯牛腩煲。



蘿蔔絲蝦皮煎餃。(大家姐整的)



花旗蔘花膠湯。



大家整左兩款曲奇俾我。





好友去完馬來西亞玩,俾左好多手信我!



她還買了個"Good luck" 鎖匙扣俾我,THANK YOU ! 


沒有留言:

張貼留言