2012年10月7日 星期日

[224] 近日買物 (7-Oct-2012)

介紹一下我近日買物,真係大出血.......

John Masters Organics 既產品原來咁好用,真係用左先知道,相中左邊的磨砂乳係自購的,真係一用就愛上,不是賣廣告,的確真係好正!

而相中右邊的係潤唇膏,都好鬼正! 不過呢支係早前參加活動的禮物之一,咁我有次忘記放了係褲袋,點知就拿去洗,洗完就.....裡面爛了一堆!不過我都照用.



John Masters Organics Lip Calm 鎮靜潤唇膏 $145

支潤唇膏好滋潤,而且我係最喜歡它的香味!



John Masters Organics Jojoba & Ginseng Exfoliating Face Cleanser 荷荷巴油及人參磨砂潔面乳 $340

真係十個讚好用呀!!!!!!



A Beauty Bar Facebook : https://www.facebook.com/abeautybar


************************************************************************************************



我近期又回歸Jurlique的懷抱,點解呢個品牌咁鬼貴架!!! 真係買窮我呀!!!!

Jurlique Intense Recovery Mask ($540/40ml)

提升肌膚自我修復嘅能力,強效抗氧化更新面膜,蘊含綠茶、薰衣草、玫瑰果及月見草油等珍貴的天然草本香薰油成份,可以高效抗氧,更有效淨化及更生細胞,用後立即提昇肌膚彈性!

Jurlique Rose Silk Finishing Powder ($365/10g)

玫瑰蜜粉蘊含嘅玫瑰、鼠尾草及金縷梅成分可以有效減退面部油光,更令肌膚幼滑無瑕添!

**購物滿HK$800, 送我薰衣草洗護髮產用裝,另外售貨員都送左兩包產用裝俾我回家試用。



過幾天,我又買多支面霜

Jurlique Balancing Day Care Cream ($410/40ml)

售貨員又送左5包試用裝俾我回家試用。



Jurlique 網址 : http://www.jurlique.hk/catalog/main.php?cPath=1

Jurlique Facebook : https://www.facebook.com/jurlique.hk?ref=stream


************************************************************************************************

Perfect Potion Rose water ($130/100ml)

我係水貨店買的,店員推介,咁我就買來試試,睇下好不好用先!




************************************************************************************************


近日很喜歡Thomas Sabo 首飾,買了一條黑曜石手鏈($370)及一個紅色心心吊飾($480),很開心!

因為我借用網友的VIP號碼,所以有9折,折實係$765. (多謝晒她借給我用^^)







好多款式,好多都好靚,睇到都開心~



以下呢3張相,係網上搵到的,可參考她們的襯法。







以下係產品小冊子,介紹晒全部吊飾,仲有埋價錢的。















我下一個目標就係以上相中的心心熊仔吊飾頸鏈,要努力儲錢先得,不過有人送俾我就更好啦! 哈哈~



沒有留言:

張貼留言