2013年6月6日 星期四

[323] 泰國曼谷Day1 (6-Jun-2013)

泰國曼谷Day1 







[ 搭的士 --> 機場 --> check-in寄行李 -->食早餐(翠華) -->起飛 -->落機 -->買電話卡 --> 乘車去酒店 -->酒店放低行李 -->去唐人街唱錢 --> 銀都食午飯 -->按摩(CenterPoint, SiamSquare) --> 行Siam paragon超市 -->FoodCourt食晚飯--> 去Central Word商場買NaRaYa曼谷包 --> 返酒店休息 ]


好開心出發lu~



落好大雨,不過影響唔到我~



話咁快就到機場了~



寄完行李,食個翠華早餐先~



BYE BYE HK~



Bangkok 我黎喇~



坐接駁巴士上飛機~







等起飛中........出面仲落緊雨~



睇下免稅商品書,有我喜歡的PANDORA~



不過呢幾款麻麻~



亦見到我之前買的Thomas sabo手鍊~



你睇,我今次都有戴架~



好喇,食飛機餐先~



欣賞下窗外雲層,話咁快就到泰國喇~











降落中.......









落機喇,過左關就攞行李~



買上網電話卡~



299baht 有7日上網+100baht free call~



之前已經book左車來接機,我們共9個人,坐得非常舒適~



好快到酒店了,我們會住兩晚Chatrium Hotel,係有露台及可睇到河景的~



Check-in 期間,見到大堂的商品店內有馬卡龍賣,價錢真係超級平,80Bath有6件,即係HK$21/6件,平均一件$3.5~



所以即刻買包來試試,好好味喎~



放低行李,我們就搭的士去唐人街,係林真香唱錢~









之後就去左銀都食午餐~





















之前BOOK左去Center Point 做按摩,咁我們就搭的士去~



做完按摩,爽晒~

之後就去Siam paragon 商場~



見到李安納度~



嘩! 好多人呀~



唔好講咁多,去食加央多士先~



每次來到都必食呢兩款,真係超級好味道~



跟住就行商場內的高級超市,真係好多野賣呀!











特別推介,好好味的椰子糖(軟)~















買左生果野食返酒店食~



之後就係商場內FoodCourt食晚飯~





食完晚飯,就行過去Central Word 商場買NaRaYa曼谷包~



而家入面唔俾影相,我只好係出面影~

好多人,個個買到好似唔洗錢咁~



我都有收獲,買俾好友的~





shopping 完,好累了,係時候返酒店休息了~

間房好靚好大呀~













仲有露台的,但係我好累了,明天再影,zzzzzzzzZZZZZZZZZ

 

2 則留言: