2013年6月8日 星期六

[325] 泰國曼谷Day3 (8-Jun-2013)

泰國曼谷Day3







[ 起身 --> 食早餐-->
搬酒店 --> 午餐(OrTorKor街市) --> JJ Market 行街 --> 返酒店休息--> 姐鵝食晚餐--> BIG C 掃貨--> 返酒店休息
]

 


話咁快就到第3日了,食早餐先~























我地今日要搬酒店,離開呢間酒店前,當然要買多兩包馬卡龍啦! 正呀~ 



我地來到 Anantara Bangkok Sathorn Hotel,放低行李先~



之後,我地就出發去柯多哥街市了~







天氣好熱呀! 飲番支椰青水先,正呀~























好好味的串燒~



糯米飯~



豬~



大頭蝦~



蝦~



食完野,我地就大戰JJ Market,由於我去過好多次,而且又好怕熱,所以我係地下街(有冷氣)等他們~



行完個個都很累,因為真係超hot~

我們返酒店lu~





呢間酒店我住過了,超級大,有套房,可4人住~















都係有露台的~







食d 西瓜先~





休息完,我們就出發去姐鵝私房菜食晚餐~





我們點左個套餐~























超級美味呀~

食飽我地就去BIG C 掃貨~



掃完就返酒店休息喇~

2 則留言: