2013年8月29日 星期四

2013-08-28@台北Day1

今日好開心,因為我同老公出發去台北玩喇~

大家姐、大姐夫及有4位朋友都係今日出發去台北玩,但與我們搭唔同飛機去。(還有細家姐與女兒都去台北,但明天才出發)

我們比她們遲個幾鐘頭機,再加上我們與她們住的酒店不同,所以今次行程不是常常在一起。

好喇! 講番我先! 我同老公搭9:35am香港航空飛機。

我們就早上6:45am出門,GO~GO~GO~


我們坐巴士到葵興搭A31機場巴士到機場。


係預定時間內下車。


去到香港航空登機處Check-in寄行李先。


寄好行李,我們就過海關,過完就去翠華食個豐富早餐先。


B餐38蚊。


食飽飽就要去上機閘口位,因為都知道位置會比較遠,所以要早少少去到,免得時間唔夠自己趕餐死呢!




上飛機喇~



好彩食左個豐富早餐,因為飛機餐只得雞肉麵包一個。



味道OK!


係飛機上睇下電影,話咁快就到台灣了~











落左機,我同老公就分頭行事,老公就等攞行李,我就先出去買電話咭,5天無限上網+5分鐘通話費(NT$300),當我買緊電話咭時,有人叫我名字,原來係大家姐同大姐夫,因為她們係早我們個幾鐘頭飛,所以我無想到會見到面,真係好驚喜! 不過由於與她們住不同酒店,所以我們最後都不是一起坐機場巴士出台北。

老公早前係香港申請左海外提款,所以他就用ATM來攞台幣。 (比機場找換店更抵!) 

[後加: 機場找換店對3.72,ATM對3.84 ] ^^


我們坐國光機場巴士出台北,係中山站附近落車,一落車就去7-11買支野飲先! 呢隻牌子既飲料好味! 有出不同口味的咖啡奶茶,咁啱呢隻奶茶做特價(NT$25),咁我們就買來飲! ^^


我們拖住行李,殺去<呂桑食堂>食午餐先!


我同老公都食過好多次,但次次來到台灣都一定會再食!

其實有午市套餐的,但因為得我地兩個人,所以唯有散叫。


特別一提,酸梅子茶任添,的確好開胃生津!!


這款和風沙拉,好清新,必食!

 

白斬雞腿係皇牌菜! 超推介!!


豬油飯,平時我係唔食的,但來到就要試試!


宜蘭糕渣都好好味! 



唔客氣喇~


食飽飽,就去近西門町的民宿安頓一下先!


家的感覺,都好乾淨整潔!








休息左一陣,我們就去<家樂福>入貨。

沿途見到有租單車服務,但唔知咩收費呢?? 因為都唔太清楚,所以都無考慮了。


呢間<家樂福>係24小時營業。


見到有唔同口味飲料,仲好平添! 


我有用牙線捧習慣,所以我買左一大包。(NT249/1000支)


知道台灣的箭牌洗頭水比香港賣得平好多,而且的確好用,所以來入貨。可惜沒有大支裝的經典系列,所以無買到。


受歡迎的Biore防曬系列,都係入貨之選,但我屋企仲有,所以無買到。


最後買左三支大裝水和飲料,還有一些雜貨,我們便回去了。

回去途中,經過<康是美>,就入去望望,見到Dr.Wu精華做緊特價(NT$2,680/101ml),想買但要考慮下先! 

[後記 :不過最後都無買到] ^^


晚上,我們與大家姐大姐夫相約一起到<Tasty西提牛扒>食飯!


<Tasty西堤牛扒>套餐分別有開胃菜、前菜、沙拉、湯、沙瓦、主餐、甜點及飲料。(每位NT$499+10%) 超好的服務!




好豐富呀! ^^


好! 我開始介紹喇~

開胃菜 :




前菜 :

 +

OR


沙拉 :


湯 :


OR


沙瓦 : 


主餐 : 



OR


這款細細杯的飲料係有消膩作用。


甜點 :


OR


 飲料 :


4位埋單係NT$2,196,即每位NT$549。(即大約港幣$150/位)


餐廳還送每人一支筆作紀念。


<Tasty西堤牛扒>有好多間分店。分店地址


我們去的係重慶南店。


第一天完! ^^




沒有留言:

張貼留言