2013年8月29日 星期四

2013-08-29@台北Day2

今日係第二日,可能昨天早起床,所以很累!

今早9點幾才起床。

因為民宿無早餐,所以要自己搵食,突然覺得外出食早餐都幾好,唔洗限時限刻起身食早餐,又唔洗咁多日都食差唔多款式的食物!

我地搭捷運去善導寺站鄰近的商場內食早餐。

<阜航豆漿>好多人排隊,排到去樓梯口。



今日的早餐係冰豆漿(NT$22)&薄餅蛋夾油條(NT$54),仲加多個焦糖甜餅(NT$22)。


其實一份都好大件,應該兩個人食一份才對。



好好味呀!!


食飽飽,我地仲去左隔離間小型超市行左陣,我買左台灣巨峰提子(NT$37),超平呀!


當然係返到民宿才洗來食啦! 


下午,我們與大家姐們共10人,係永康街的<呂桑食堂>午餐,雖然昨天先食過,但好味既野係唔怕食多次既,再加上多d人可以食多d不同既菜式!





食完野,我們就係永康街行下,行了維格、康是美、屈臣氏、書局等。不過我無收獲,主要係格下價。

行完就回民宿小睡片刻,因為有點累! 要充下電! ^^

晚上,大家相約一齊去<牛角>食燒肉任食! (之前已訂好位) 

呢餐我還約了老公的朋友(一家三口)來一齊食! 見到弟弟小朋友我好開心! ^^


點解來<牛角>呢? 係因為香港<牛角>無任食! 加上香港<牛角>普通一個餐既份量都好少!

來到台灣,當然要食到飽啦!!!!

台北牛角 : http://www.gyu-kaku.com.tw/all-you-can-eat#time

















食完好滿足!!

沒有留言:

張貼留言