2013年9月2日 星期一

2013-09-01@台北Day5

今日係Last day 係台灣了!

早上都係食<吐司窩>。





食完早餐,就去買手信,因為媽咪order左我幫佢買兩盒港記總統餅。


之後再去<黑橋牌>買兩包腸。

買完就回民宿休息&執行李,因為準備12點要走去台北車站寄行李。

台北車站寄行李真方便又便宜!


寄好行李,我們就周圍去食野。

經過台北車站地下街的Donut店,當然要買番個波堤來食啦! (西門町那間店無左)



我食黑糖朱古力味! ^^


行行下,見到有蔥抓餅,即刻買個來食!




叫左個起司蛋蔥抓餅! 正!!!!!!!!!




之後,我們便行到去食胡椒餅。





熱騰騰! 食時真係要小心熨口! 



食完,我地就慢慢坐捷運去中山站,去晶華酒店地庫的一間cafe店食麻糬鬆餅。


藍苺麻糬鬆餅NT$200,圍番港紙都要五十多元,都算貴! 


一心想坐低食,點知店員同我講要最低消費,最低消費係要叫埋杯飲品!

但我之前已經食左波堤、蔥抓餅、胡椒餅,而家仲叫左麻糬鬆餅,又點再飲得下飲品呢!!

而且我同老公都唔飲咖啡的,所以真係唔想叫杯飲品囉! 

真係好無奈!! 行到咁累,都唔俾我地坐低,咁算啦,人地有人地公司規則,咁我唯有外賣吧!!

由於麻糬鬆餅製作要時間,加上有其他人比我們先叫,所以我們都等左一陣,等一陣唔係問題,但等緊既時候,我老公發現有個媽媽同個小孩坐係度好耐,都只係叫左個同我們一樣的麻糬鬆餅,並沒有加叫杯飲品,她們還有cafe供應的兩杯水,點解我地同佢地叫同一樣既野,但佢地就可以坐低,我地唔可以??? (好唔開心囉!當時又唔係人多,仲有好多位!) 不過都唔再考究係咩原因了,可能佢地係VIP掛!!

最後,我地外賣盒子係商場的凳子上食,一打開,見朱古力醬、Cream、藍苺都分開左,超唔開心! 唸住影相都無心機影! 連食都食得唔開心! (當時真係好後悔買左來食囉!早之就唔買啦!) 

咁唔買都買左啦,所以都要食架啦! 可能心情影響,本來好味既都覺得好一般! 加上兩個人食一個藍苺麻糬鬆餅既份量比較多,應該適合3-4人食。(其實最重要係可以即埸坐低食先係最好!) 講完!!


食完休息一陣就返台北車站。

係二樓食咖哩蛋包飯做晚餐。


好美味呀!!!! 即時開心番晒!!! ^^



食飽飽就攞番行李去坐1819機場巴士到機場。



 我地坐香港航空(HX283)機,準時8:30起飛,10:15落機。

未降落前,香港的夜景真係好靚!



其實香港都真係好光下!! 



要等一陣行李,因為多機落。



10:58pm 取到行李。

之後我們坐機場快線去青衣站,再轉的士回家。


11:27pm 回到家了! ^^

********************************************

分享一下我的買物啦!!

呢支髮尾油超推介,本來都係買一支來試試,點知效果很好又唔油笠笠! (後悔買一支咁少!) ^^ 




香港買好貴! 係台北康是美做緊特價NT$398,大約港幣$105元。超抵!!!


面膜方面,我買呢個牌子,店員推介的!!

 

保濕面膜(籃色)7片、美白面膜(紅色)5片。


亦買左3片廣源良的面膜。


這片SPA精油面膜(1片)係加錢換的。


朋友介紹這牌子潤唇膏好用!


Deary玫瑰Q10潤唇膏 NT$79-


這款黑凍膜都好用,不過要"full"40分鐘。



這三支洗頭水(大)係最重!! 不過真係好抵!! 香港太貴了!


3M牙線棒 (老公的)


扁線牙線棒 (我的)


兔兔杯兩個


食物方面,因為台灣都算常去,所以無咩特別野買,而我地無去九份十份淡水等地方,再加上今次係有屋企人一齊去,所以買少好多手信,就只有這兩包魷魚酥和4條蜂蜜蛋糕(係雪櫃)。



*******************************************************

大家姐送俾我地的手信。

南蠻堂蜂蜜蛋糕,好味呀!!! (多謝大家姐大姐夫) ^^



佳德的鳳黃酥



豆腐街的豆干


聖瑪莉的一口鳳梨酥


麻糬


細家姐送的佳德太陽餅。










沒有留言:

張貼留言