2014年8月8日 星期五

2014-08-08@熊大生日

今日8月8號,係熊大生日,我同熊大都係8月份生日的,哈哈!

我睡醒就抱住我家熊大錫錫,我仲寫左張生日卡送俾佢!


熊大係好鍾意食鯛魚的!


下午,約左朋友出銅鑼灣見熊大!

先去左板前食個午餐先!




 


夠鐘就去搵熊大!

超可愛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


我與熊大合照!!真係超開心!! 同場仲有cony!


送的熊大扇,真係有錢都買唔到呀!!



會完熊大,就去左SOGO行,天氣咁熱,要食雪糕消消暑呀!


北海道5.0特濃牛奶雪糕,好味呀!!!






回家時,我當然要準備一個蛋糕同我家熊大慶祝一下啦!


生日快樂!!!! (留意到熊大面上原來有唇印,哈哈!)


許願吹蠟燭,希望願望成真! ^^








沒有留言:

張貼留言