2014年8月12日 星期二

2014-08-12@LINE FRIENDS 美心奶黃月餅(明星禮盒裝)

今次我介紹的係LINE FRIENDS 美心奶黃月餅 (明星禮盒裝)。

LINE迷既我好鍾意! 其實係有兩款的,咁我鍾意熊大,所以就選左明星款。





個袋有兩面的,一面係熊大,另一面係CONY。




係鐵盒包裝,分別有4層。


這個罐子我超鍾意呀!!!!!!!


裡面有4個迷你奶黃月餅。


分別有熊大同CONY既樣,超可愛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



如果佢係永遠唔會變壞的,我就一定唔會食! 用來作擺設都好呀!

但點唔捨得.......最後都要食........




味道OK啦! 無特別唔好食或特別好好食咁囉! 



沒有留言:

張貼留言