2012年1月14日 星期六

[102] 健身單車及公開減肥的疑迷 (14-Jan-2012)

今日下午,老公買左個下午茶俾我食。

係<開花結果>的沙律雞脾+甘荀汁。

好味呀!



早前買的健身單車終於送到來喇!

送來係散件的,係由老公砌好呢! 

與早前向大姐夫借用個部相比,我呢部比較細D。 



踩上去,都好靜。

很適合我踩呢!

不過由我家大少試踩,好像有D格格不入。哈哈!

有中文簡易按鈕及顯示器。



亦有力度按鈕,通常剛開始時力度係2-3度,到兩星期後適應了,就可加至3-4度。

我個人認為4-5度已極限,不要太緊,因為太緊反而會令小腿變得更粗。



係時候講一講我減肥之道喇!

講真! 減肥真係好難好難,增肥真係非常之易!

其實我都無咩減肥之道,因為我覺得唔增肥已經很好!

不過我係剛過去的年尾,減左10多磅! 聽落係咪好勁呢! 其實係有原因的!

講番我既少少背景先,自從結婚後,就一直大飲大食,搞到重左成30磅! (超驚人數字!)

未嫁前,我記得媽咪話我帶飯的飯盒又細,D飯餸又少,就連貓狗食既份量仲多過我咁話!

但結婚後,我就一個大飯盒都不夠,仲要分開一盒飯加一盒餸,即係要兩大盒先夠我食! 

咁我身型就一日一日咁增加,體重都一樣啦!

到左年多前,因為我荷爾蒙失調,搞到我月經混亂及生左好多好多暗瘡,所以我就開始食有關既荷爾蒙藥! 

D暗瘡真係搞到我心情好DOWN! 洗面時感覺到自己塊面好似沙紙咁,凸凹不平!

我成日照鏡都好想打爆塊鏡! 心情大受影響! 總之就係慘痛經歷! 未試過既人係感受唔到的。

好彩而家已經算係好番好多,不過就留下好多印.....

由於我食有關既荷爾蒙藥,所以我既體重又再度增加,而且仲搞到成個人好水腫,總之就口腫面腫啦!

到上年九月尾,因為某D原因,我就停左藥,咁加上我答應了年尾結婚的好友會做她的姊妹,所以就開始減肥了!

開始減肥時,都係試下食少D,但係以咁喜歡食野既我,真係唔係一件容易既事!

有一天機緣巧合,大姐夫話借部健身單車俾我踩,咁我就開始踩了!

一開始時,踩10多分鐘已經想放棄,但都堅持要踩夠30分鐘!

如事者,兩星期後,我就可以加至45分鐘了!

之後,我係網上見有一個月健身會籍既超抵團購,所以我就JOIN左一個月玩下。

不過間健身公司非常之差,我指係每次都超硬銷的健身教練,真係煩到爆!

我已經表明我唔會JOIN入會,但每次都同我講一大輪,又會大大聲咁講D難聽既說話來令你尷尬,總之就係黑店啦!

我當然不會JOIN啦,間野咁衰,免費俾我都唔去呀! (真係一肚氣!)

一個月完左之後,我又係屋企踩番健身單車了。

而當時已經有多於7個人話我已經瘦左,起初老公同我講我都不信,但見其他人都咁講我就信了。

而且我上磅的磅數都低左。(開心)

但到左某一個磅數,就再減都無再低了。當時就無再刻意減了,亦到左做姊妹的日子了。

咁做完姊妹後,我亦要還番部車俾大姐夫,所以都無再做任何運動,再加上之前忍口忍得好辛苦,所以就無再忍口了,又再大飲大食了。

當我大飲大食時,有人仲問我係咪要增肥添! (其實我係因為之前忍口忍得太耐,所以要補償番!)

咁零運動又再大飲大食之下,我無再上磅了,其實係我自己唔敢想像會重番幾多,點知今日上磅的體重.......竟......然.......係無增無減! 

點解呢???? 我終於想到原因了!

我之所以減到十多磅,之後又無做運動又食番野而磅數又不變的原因係..................原來我呢段時間停食左有關既荷爾蒙藥!

原來呢D藥,會令人又肥又腫的! (我希望我以後都唔洗再食!)






 






2 則留言:

  1. 我都想減有沒秘决教吓我
    [版主回覆03/27/2013 17:14:20]忍口+運動+恆心!!
    (但我今時今日又暴漲了,原因係太懶,又唔忍口,見到好味食物就係咁食!)
    係既留言,係我再要警惕自己既時候,thank you^^

    回覆刪除
  2. 健身單車有效嗎?定健步器好?
    [版主回覆03/27/2013 20:12:13]如果屋企有位,我會建議健身單車,因為我覺得坐住做運動無咁辛苦,亦可以煲住劇或睇雜誌做^^ (但以我所知,跑步係最有效的,但我無氣,而且跑街又無人陪好悶,所以唔太啱我) 另外,你可以試下瑜珈班或健康舞班架~

    回覆刪除