2012年1月21日 星期六

[105] 過年前準備 (21-Jan-2012)

今日係年廿八,洗邋遢!
不過我係年廿七就搞掂晒!

呢段時間真係好忙! 等我分享一下我近日食過既野先。

星期三,食左個lunch,欖菜肉碎豆角粉飯。



飲左杯熱羅漢果蜜。



Total : $32。



星期三晚上,因為阿嫂要還神,所以我地有乳豬食,真係好正,啖啖肉的! (多謝晒!)



豬腳都好好食!



老公係惠康買左兩盒士多啤梨返來,的確好鮮甜!



星期四中午,係荃新天地<嗚門>食左個拉麵午餐。

原本個餐係$40,不過係12:45前結賬離座就有9折優惠,折實係$36。



沙律前菜、兩件三文魚壽司、柚子蜜。



九州叉燒拉麵。



之後就去先施買電暖毯俾婆婆,因為新年會好凍呀! 想佢暖笠笠過新年!

我之前係千色店及吉之島睇過,D暖毯多數都係中國製造多,所以都係買D歐洲製造的會安全d。

我本身都有用開,都係德國Beurer呢個牌子好! 而且呢個牌子係大賣! 只有先施同永安百貨先有得買。



最後我買了單人全棉,$648。



星期四晚上,老公買左盤吉返來。



第二天經我裝飾後,就靚晒!





而且我都幫我的荷包花扮靚靚,開左好多花呀!





晚上,同老公去深水步<合益泰>食腸粉+燒賣。



之後再去<劉森記>食麵。

淨雲吞。



蝦子撈麵。



另外,我想同大家分享我既喜悅,因為終於買了相機喇,真係好開心呀!

就係呢部Olympus XZ-1 (限量鈦合金版)


http://www.olympus.com.hk/xz/tc/xz1_product.htm




今晚就係屋企食,有酸齋。



煎齋卷、薯餅。



仲有就係出前一丁黑蒜味公仔麵,味道很好!





沒有留言:

張貼留言