2012年5月11日 星期五

[171] 近日買物(11-May-2012)

早前牙肉痛,原來其中一處痛係因為生左粒痱滋,咁我就去萬寧買左支痱滋膏($3X)來搽啦!

點知搽完隔一陣,就即刻見效,無再痛了。

雖然無再痛了,但事隔一星期後,唔知點解粒痱滋仲係度。  (-_-" )



*********************************************************************************** 


呢排太陽咁猛,真係熱到溶,唔想變黑,真係要防曬做到足!

呢個品牌既防曬我係最愛,清爽質地,防曬度足夠,而且係最啱我易出油的膚質。

我已經用過超過5支以上,雖然覺得有點貴,但係非常之值得買,所以我次次用完都會回購。

Sofina Beauté Day Protector SPF50 PA+++ ($270/ 32ml)

 


***********************************************************************************


因為家裡的洗臉泡泡用完,咁有日行經朗豪坊BareMinerals專門店,知道BM出左SkinCare系列,咁我就敗左支洗臉泡泡回家了。

感覺唔錯! 夏天我特別喜歡用泡泡洗臉,我用1pump半已經夠晒全面連頸用,最重要係方便嘛! 

Purifying Foam Cleanser  ($200 / 140ml)

 

BareMinerals 網頁 : http://bareminerals.com.hk/en/skincare_products.php 


*********************************************************************************** 


之後又到眼霜又用完了,其實我對於眼霜無特定喜好或要求,亦覺得唔需要用太貴的。

但當我習慣左每天早晚都會搽時,就覺得無用幾天感覺有d 唔自在咁,好似突然覺得黑眼圈加深左添! (可能係失眠影響啦!)

咁我行開屈臣氏,本想買支Nivea Q10眼霜($149.9/15ml),但發覺好似有d 貴(近排要慳d洗!),所以就周圍睇下有無平d 既眼霜啦!

就俾我睇到屈臣氏既自家品牌系列產品價錢好經濟,咁我就買來試下啦! 

Collagen eye roll-on ($69.9/15ml)

 


我未試過用走珠筆形設計既眼霜,所以就即管平平地買來玩下。

而最估佢唔到既係仲有會員折扣,折實後價錢係$59.7,仲送一支貨裝size既hand cream俾我添! 真係超開心! (支hand cream 價值係 $21.9 / 90g)


*********************************************************************************** 

沒有留言:

張貼留言