2012年5月15日 星期二

[176] 擔憂 (15-May-2012)

昨晚又發惡夢了,仲係要發左幾個,個個夢都好得人驚! 

其中既一個係我夢見自己係手術室內,俾人麻醉左,不過係清醒的,只係無痛楚,我見到我下半身同上半身被人分離左!!! 


之後有個醫生用支好似竹籤咁粗既針,分別係我塊面吉左4針,好嚇人呀!! 我好驚! 驚到喊左出黎! 


我知道一切既惡夢,係原於我一直擔憂住剝智慧齒事件! (真係好想快d 解決)

上星期六,我收到醫院的信,叫我於24號早上見醫生,雖然只係見醫生了解下點樣
剝智慧齒,但係我都好驚!

好驚佢唔俾我全身麻醉,因為我自己知道自己係不能接受係我知道的情況下
剝牙的,更何況係要剝智慧齒,真係不可能的任務!!

 


*********************************************************************************************


今晚,我終於去左牙醫診所度補牙,之前我問過牙科醫院補牙對剝智慧齒有無影響,他們說沒有,咁我就去補了。

我補的係智慧齒前一隻的大牙,偷偷講你知,我連補牙都好驚! 就算係洗牙都驚! 總之係有關係牙科既我都好驚!

點知,大約10分鐘左右,牙醫就幫我補好了隻牙! 而且過程無咩野,只有兩三下的脾痛,係可以接受的痛,之後仲可以即刻食野添!

我鬆左一鬆,希望遲d 剝智慧齒都可以咁順利就好喇! 

貼張牙齒圖俾大家睇 : 



 


*********************************************************************************************

24號見醫生,其實我心裡都有好多問題!

.

.

.

.


一次過剝晒3隻智慧牙,有冇危險性?  



細菌感染, 入深切, 會幾乎命都冇 ?



全身麻醉對身體有無害,會否傷害其他器官會令人記性差左 



手術不能說話, 而且完全沒有胃口進食



麻醉葯過後, 個人係會好軟, 落唔到床, 好似好虛弱咁?



隻牙牽連好多口腔既神經線?



做完之後一定腫到個豬頭咁,有人剝一隻都痛左一個星期一次剝3隻牙, 麻醉果陣就冇嘢, 但麻醉葯散左, .......



做完手術, 塊面個""位腫哂, 成個麵包超人咁?



剝隻咁大嘅牙, d牙肉... 會流好多血



剝智慧齒都有一定危險﹐如果隻牙近神經線﹐手術後有機會整個牙齩失去知覺(或更嚴重)?



傷了三叉神經”,從此日日牙痛(剥傷部位),長年要服止痛葯?

智慧齒長歪了,剝智慧齒比起把剝正常牙難度為高,敲碎牙齒,界開牙肉,分開拔出,才能完全把智慧齒拿出來
?

剥牙後帶來的不便,肚餓但不方便進食,因為張開嘴吧都甚為艱難,所以只能用飲管進食流質食物?

即使飲水也需要用飲管,可憐的連吞嚥都感到痛楚,即使肚餓也沒有心情 ?



刷牙亦感到非常艱難,口難而張開,就連刷牙的過程亦難而進行



剥牙後會有好多的不方便,整晚都像啞巴一樣無心情說話、無心情盡食?



會發高燒 ?



手要打鹽水?



因為不能自行呼吸,所以插了喉,插喉後,喉嚨會超痛

.

.
.
.
.
.



我上網見到人寫的經歷,真係睇到心寒


沒有留言:

張貼留言