2012年5月14日 星期一

[175] 湯水篇 (14-May-2012)

昨天,老公燉左天麻湯俾我,係治療頭痛之湯水。





燉左3個鐘。



昨天d 湯燉好,我就飲左一碗,其餘的就放入雪櫃,keep住飲多兩天。

咁我今日就攞左碗湯俾婆婆飲,點知就發生一點意外。

話說我前一晚剛剛換左個新手袋用,我已經用左個膠袋入住d 湯,再將d 湯放入手袋中。

點知係送湯途中,我發現手袋濕濕地,原來個湯壺係漏水,連個膠袋都滴水的,我即時救番部電話同銀包等物件。

有d 物件表面係濕左少少,我即刻用紙巾抹乾,好彩我發現得早,不過個袋底濕透了........ (=_=")

都無計!! 我盡量抹乾頂住先,去到婆婆家就用濕布再抹,但我想講,就係我個袋成陣天麻湯味!!!!!!!!!   (>_<")

回家後,我為有將個袋清洗,好彩係布袋! 



**************************************************************************************

今日係GODIVA攞左粒朱古力食,真係好好味呀!! 


沒有留言:

張貼留言