2011年9月17日 星期六

[32] 荃灣廣場夏麵館 (17-SEP-2011)

因為其中一個朋友生日,所以去左荃灣廣場食Lunch - 夏麵館。

是次聚餐一行四人,我地叫左個三人套餐,再加一籠小
包。



有涼伴茄子(
前菜)。呢碟好好味!



雞絲粉皮(前菜) 。呢碟都唔錯!



賽膀蟹。呢個菜我好喜歡食!



豆腐湯。味精味多左少少!



排骨春卷。不錯!



上湯油墨菜。



炒飯。



包。裡面有湯,好食!



甜品有桂花糕。


好豐富! 埋單係$313.50 (都好抵食喔!) 

我會再去食的^^




最後附上我近照一張,頭髮係上月尾剪的!



留左成十年既長髮,恨恨地剪掉了!

其實初初都有d唔捨得,不過我想有重新既感覺,所以下決定了!

而且剪左短髮之後,斷髮少左,洗頭水都用少左,吹頭快乾左! (之前成日因為頭髮唔夠乾,所以經常會頭痛!) 而家無再頭痛了!

但係因為我之前電了曲髮,所以髮尾有少少曲,等再長D我會再剪走它!






沒有留言:

張貼留言