2011年9月24日 星期六

[36] LUX日本黑鑚極致修護系列 (試用文)

早前參加左BE的試用活動,是次試用的產品係<LUX日本黑鑚極致修護系列>



一套有3件產品,分別係洗髮乳、潤髮乳及護髮霜。



由於我本身髮質粗厚,再加上我經常會做負離子直髮、電曲髮及染髮等,所以我對選擇頭髮用品係有要求的。



上月,我將我留了十年的長髮剪掉,原因係經常斷髮,搞到成地都係頭髮,而且晚上又吹唔乾個頭就去睡,結果經常頭痛。



由於我之前係電了曲髮,所以剪髮後,於髮尾仍有少許曲,已致我每天出門前都要用夾髮器夾髮尾,可以想像我的頭髮會有幾傷!



今次我試用的系列係適合電燙、漂染及嚴重受損髮質,真係啱晒



重複染燙、經常性的吹整造型,或長期暴曬於日光之下,都會令髮芯嚴重受損,令秀髮變得枯黃脆弱,容易折斷。

髮質變得無生命,好似枯竭的草咁,點算好呢
? ......... 唔洗驚,因為係有得救既!





等我介紹下我試用的產品啦~





STEP
1 : 
LUX黑鑚極致修護洗髮乳 

使用方法 : 將適量洗髮乳在濕髮上加上揉搓,再用清水洗淨。 



因為拍攝原故,所以我用了少許份量來試俾大家睇個效果。



左圖 : 洗髮乳的顏色偏黃的,發出陣陣清香。



右圖 : 加水後,起泡效果很不錯。 



用後感 : 泡泡都好豐富,味道又清香,可洗淨頭髮上的頭油及造型產品,立即好清爽! 最重要係一D都唔會好乾,有好保濕既感覺!


STEP 2 : LUX黑鑚極致修護潤髮乳


使用方法 : 洗髮後,均勻塗抹濕髮上,輕輕按摩一至三分鐘後用清水洗淨。



左圖 : 潤髮乳即係護髮素,潤髮之餘還有修護既功效。



右圖 : 推開後的效果。 



用後感 : 呢一步我會將潤髮乳慢慢的塗勻再按摩一下,清洗後我既頭髮好柔滑,一定唔會打Click!


STEP 3 : LUX黑鑚極致修護護髮霜

使用方法 : 洗髮及潤髮後,輕輕擦乾多餘水份,將適量(約兩個中湯匙的份量)護髮霜均勻塗抹頭髮上,輕輕按摩約三分鐘,再用清水洗淨。建議每日都用。



左圖 : 護髮霜比潤髮乳的質地比較杰身,好像軟膏狀!



右圖 : 推開後的效果,厚身少少。



用後感 : 用的份量較多,塗上髮後感覺好杰身,呢一步用的時間較長,好似full個急救mask咁。我會輕輕按摩髮絲,確保頭髮吸收其功效。過水後,感覺真係好正,好似將我枯竭的頭髮增添氧份咁! (d似起死回生) 哈哈~



其實點解咁勁呢
?原來呢個系列係有d料到的!



等我介紹一下啦 : 



勁料1 : 因為含有高濃度Pico氨基酸微粒,能夠好快咁滲透入3層深的髮絲結構至髮芯。點解可以滲透到咁深? 因為高濃度pico氨基酸微粒係比納米細小一千倍的高效滲透修護配方。



 



勁料2 : 



能夠加強髮絲既強韌及持續滋養,形成保護膜,幫助秀髮抵抗染燙所造成的髮絲受損。



 



勁料3 : 配合呢3支使用,



只要用7日,就可2倍補修受損髮絲,令秀髮加倍閃耀。就好似黑鑽咁閃亮無瑕。



 



勁料4 : 又髮根至髮尖深入層填補受損髮芯小孔


而且係
Made in japan! 



日本妹好著重自己的頭髮架! 打開日本時裝或化妝雜誌,都會見到她們成日轉造型及漂染,所以她們會好好保養其美麗秀髮呢!



日本網站介紹http://www.lux.co.jp/hair_care/damage_repair/shampoo_conditioner.html

我連續使用7日後,髮尾變得有生機


頭髮即時順服柔滑!

左圖
: 使用前,像枯草的頭髮
 

右圖而且變得閃閃發光咁! 你睇下以下呢張相就知道!

呢張係我吹乾後的頭髮相。即是變得有光澤及貼服!





呢個模特兒既秀髮好靚呀! 唔知我KEEP住用後,頭髮會唔會變到好似佢咁靚呢? HEHE~



全系列介紹 : 一共5









Hair Mask 都值得一試!



而我最想試既就係呢支Hair Essence!











小貼士: 洗頭時水溫勿過熱呀! 對頭髮唔好架!

大家睇完我介紹,有無好想去入貨呢?

最後,附上我近照一張,多謝收看!




1 則留言: