2011年9月29日 星期四

[42] 又來一人餐+八號風球 (28-29-SEP-2011)

中午,我唔煲飯了,因為我煮左6隻餃子+片火腿+煎蛋1隻+焗三文魚魚頭(半邊)。

因為老公係太子既美味餃子店買左一打餃子(生)返來。

所以我就煮左半打來食!



普通煎蛋一個。



用焗爐焗三文魚頭,落左少許粗鹽及黑椒粒。

真係好正呀! 



***************************************************************************************************************

大家樂食左個下午茶,一個奶油豬及一杯即磨咖啡。($15)

個奶油豬同翠華比仲差點距離。



不過杯咖啡真係好香呀~

本身我係極少飲咖啡的,因為飲得多我會心跳快,而且晚上會失眠的!

但係有時經過咖啡店,嗅到咖啡既香味,真係有衝動飲番杯,不過知道自己真係飲唔到,最後都無謂浪費金錢了。

今次因為係平平地下午茶,所以就買來過下口引。



最後.............我只飲到三分之一分量,不過我已經好滿足了!



***************************************************************************************************************

早前買左兩杯乳酪來食,同老公一人一杯,呢款口味都唔錯!!






*************************************************************************************************************** 

因為8號風球,所以老公不用返工~

他就一個人落左樓下茶餐廳食早餐,之後佢外賣左個炒麵俾我,我就一路睇報紙一路嘆早餐! 

由於昨晚打風既風聲影響,搞到成晚都得唔好,我11點前上床訓,不過眼光光到1點幾先訓得到! 訓係我隔離果個就呼呼大睡! 

跟住成晚發左最少3個惡夢,仲大叫左幾次添! 真係好邪惡! 

到左中午,老公炒米粉,我就焗埋餘下半邊的三文魚頭。

老公炒的米粉的確好味,我食左兩碗,有好多配料,分別有蛋、火腿、甘荀、椰菜及洋蔥。



我焗的三文魚頭,由於老公唔食d咁惺既魚,所以係我一個人食晒的! 今次我放多少少黑椒粒,的確野味好多!



原本下午老公係攞左大假同阿哥去玩,我就今晚約左朋友食飯,點知全部活動都取消了! 

到晚上,我同老公又去自家烏冬食晚餐,老公話想去多次,所以就食多次了! (估唔到老公原來咁喜歡食烏冬呢!)

加洲卷。($36)



獎門蝦湯烏冬。($48)



吉列豬扒咖哩烏冬。($45)





埋單加埋一係$142.



沒有留言:

張貼留言