2011年9月20日 星期二

[34] 狼狽的一個晚上 (19-SEP-2011)

今晚陪媽咪去參加飲宴! 本來係我爸爸同媽咪出席,點知爸爸整傷左隻手去唔到,細佬又因為要打籃球,所以去唔到,咁無人去就叫左我去啦!

原本我都唔太想去,因為d人我又唔識,實悶死! 不過因為媽咪唔識去,咁我當陪下佢啦~

其實香港d飲宴,講就講8點開席,不過有幾多真係8點開到席? 通常而家都搞到9點先開席架啦~

點知媽咪話要4點陪她去 > <" ,我話咁早去做咩?? 她說係尖沙咀行下先囉~

我果日下午因為要陪友人去覆診,所以未咁快返到屋企,而且返到屋企仲要換衫呢~

所以我就推了她,說我無時間陪她行街,而且我都唔熟尖沙咀d路,只係識行下海港城!

咁我同佢講,我地7點係屋企出發啦,8點左右咩都去到啦~

她就說唔好,因為人地包左架城巴,安排左d大陸親友係宴後會經皇崗口岸返大陸,她又想跟人一齊返!

我話人地點會因為就你地而早開席,而且你只係男家阿爸既朋友,又唔係咩重要親戚!

她就答我,唔係架!人地包左架車,所以會早食早走!

咁好啦!你想早d,我就你早d,我話6點半出發囉,點知佢都話唔得,要再早d,我話你想幾點呀?佢話5點幾啦! 我話咁早去到真係無咩做架! 我最早6點出發啦!

我4點幾陪完朋友覆診,回到家都5點,我仲要去下便便,換下衫呢,所以好趕! 點知佢5點幾,打幾次俾我,問我得未? 吹到我呢~

咁約左6點係巴士站等,她就一早到左巴士站,我來到,她就說走左兩架車喇! 又唔係我遲到,係你早到啫!

咁一齊上左巴士啦,佢就沿途係咁問我到未? 又不斷睇時間! 

點知無耐,落大雨,超大雨果隻! 我只有一把迷你短傘,我媽咪就無帶!

到落車時仲係好大雨,咁我地兩個人一把傘啦! 我半邊身及下半邊濕晒,而且我對高跟鞋係唧得出水,手袋又濕埋! 真黑仔!!

已經好狼狽架啦,點知她仲要吹我行快d,點行得到快呀? 水浸咁大雨,佢又唔帶雨傘!

咁我好辛苦下,終於去到間酒樓既商場啦! 我話要去洗手間抹下隻腳,因為我衭腳滴晒水,而且對鞋裡面又入晒水!

她就好不願意我去咁,不斷吹我,話驚人地個個到齊欠她喎! (當時時間係7點一兩個字左右)

好啦! 抹完腳後,就入去間酒樓啦,係門口我代爸爸簽名,她就同男家阿爸傾計!

傾左兩句! 又有d同鄉友人同佢傾計! 我就問左會坐幾多號枱就入內,點知入到裡面,都未人齊,仲有人打埋牌,一對新人仲影緊相,完全無就來要開席的意思!



我見有西餅蛋糕攞,我就攞左兩件,一人一件,叫佢打定個底,因為我知未有咁快有得食!



期間佢行開左去同友人傾計,只得我一人在坐,咁我都預左會悶,所以我咪自己係度玩下iphone game! 

等呀等........終於叫埋席了! 不過無耐又講因為天雨關係,未人齊,所以會遲開席!

到9點了,終於有司儀講野了,講下一對新人點相識等,播下新人童年同拍拖時既片,到新人出場,多謝下親朋好友,交杯切蛋糕錫錫等!

搞左10-15分鐘就正式開席,首先出場係乳豬,唔知係咪d人肚餓既關係,d人好快就夾晒食埋! 



當時我媽咪仲要同人講,d乳豬好好食,好新鮮,皮好脆,仲係熱的,大陸果d凍冰冰的! (好似未食過好野咁!)  =_="

之後諗住會好快有第二碟啦,點知一對新人又要送下花,多謝下相方家長,又睇下日頭接新娘的片,所以好耐都唔黎第二碟!

由於我坐果枱全部都係大陸人,所以佢地全程都係講大陸話,有男有女,有d男人期間要去食煙,返來時成陣煙味!

煙味我都可以忍受,不過有d男人竟然將佢已經食過既食物再點醬汁! (oh~ )

我真係怕左,所以我唔點醬汁了! 太不衛生了! 而且我又唔識你,點解要食你口水尾! (唔通大陸人既文化就係咁?)

最後成11點先開始散席送客,我就見住我媽咪同友人走左之後,就獨自一人回家,回到家已經12點了!

好彩離開時無落雨了,我回家後仲要處理我濕了的鞋及袋...........唉~









沒有留言:

張貼留言