2011年10月8日 星期六

[48] 近日之買物 (8-Oct-2011)

今朝一個人去左美心快餐食左個早餐。

咖啡只飲三份一杯。




介紹近日買物 :

100%紅桑子果汁,味道很好!

它還有多款口味的。

購於CITY SUPER ($16) 。







試過大姐夫的台灣牛蒡茶後,覺得味道OK,而且唔涼,又唔會睡不著,所以決定買番罐來飲。

(注意 : 我覺得飲完之後D腸會成日郁,而且會放X的,所以如果當日有緊要聚會,就唔好飲了! 避免失禮! 哈哈!) 

咁我就去<香江茶園>度諗住買台灣出產的牛蒡茶($98),跟住個姐姐介紹我試飲日本出產的牛蒡茶($128),我問她有咩分別?

她說級數唔同,可見台灣係一片片的,而日本係一粒粒的。

咁我見相差三十蚊,所以就買左呢款日本珍珠牛蒡茶了。





牛蒡茶的好處,可減低膽固醇及高血壓等功效,所以我俾左大半罐我爸爸試飲。

如果他覺得OK的話,我會再回購呢!








沒有留言:

張貼留言