2011年10月16日 星期日

[50] Shu uemura ifc店開幕活動 (13-Oct-2011)

有幸出席Shu uemura ifc店開幕活動! 

因為提早到左ifc,所以同圍行下!

行經APPLE STORE,見識左玻璃旋轉樓梯!





行經GODIVA,食左兩粒朱古力,的確真係好好味,到而家都好回味! 有機會我都會再食! 



時間差唔多,我就入到Shu uemura店舖內等候!

順便周圍睇下d化妝品,而我最喜歡就係Shu uemura的底妝產品及落妝油!



等候期間,職員有茶點招呼我!

有機宇治茶。



同埋香濃朱古力蛋糕,真係好好味! 不過最衰我之前食左兩粒朱古力,所以我食不到一半,好浪費喔!



活動開始喇,司儀介紹一番後,就邀請模特兒示範一下!







模特兒落左妝都係咁靚! 真羨慕!



之後再化番個靚妝!





靚晒! 笑容真甜美!



當然唔少得羽翹來分享一下美容化妝心得啦!



羽翹又靚又瘦!



活動完結,我同羽翹合照^^ (一肥一瘦,好大對比! =_=" )



離開時,Shu uemura仲送左袋禮物俾我添! 真開心^^



禮物係試用品一SET!





沒有留言:

張貼留言