2011年10月1日 星期六

[43] 我的小手作 (1-Oct-2011)

早前係惠康買左兩杯Yo-Jelly來食,即係乳酪+啫喱。($10/2杯)



食之前shake一shake先。



呢個配塔都幾特別,味道都ok,不過頗甜,試過就算,下次唔會再買。




昨天同朋友仔(jessica)係美心食早餐。

我又飲咖啡了,今次飲左半杯,唔通真係會上引? 哈哈~



我地傾左好耐計,她邀請我今個月尾去睇她受浸,她終於受浸了,真替她開心!


晚上,我同老公去左荃灣雲貴村食米線。

我食腩肉腐竹米線,老公食腩肉腐竹豬腸米線,再加支飲品。(Total : $71)



回家後,我就一邊看電視一邊diy手作仔。

(今日係國慶,所以有煙花睇! )

準備好一切工具,就開始動工喇,我第一次整,都有d擔心唔知整唔整得到呢?



經過差不多3小時用心的製作後,終於完成了可愛的小狗狗。

我叫老公幫它起個名字,因為咁啱知道gigi將會幸福結婚,所以改它的名字叫gigi。



hi~ 我係gigi呀^^ 




沒有留言:

張貼留言