2011年10月16日 星期日

[51] Dermagram分享會+海港城FACE大出血(15-Oct-2011)

有幸出席Dermagram分享會,地點係尖沙咀的香港馬可孛羅酒店會議廳內舉行!

是日司儀係李雨陽!



是日介紹的產品如下!



大會請來羽翹來分享,羽翹呢期真係紅,我成日都見到佢!





她已經認得我了,哈哈!



分享會中,每人都有一碟小食甜品,好精美喔! 



最後,大會仲有抽獎活動,獎品價值係數百至數千元喔! 共有5份,真係好想中呀!

可惜我係中唔到! >.<



離開時,每人都有一食禮物! YEAH!





完結之後,我就去左海港城既FACE行下,知道Bare Minerals終於係香港有得賣了,所以我去了專櫃試用一番!

因為我係混合性偏油既膚質,所以粉狀或控油功效既產品係啱我多D!

星期六既尖沙咀真係人山人海,不過大部份都係國內自由行人士,她們出手真係好濶卓,難怪售貨員做唔停手!

咁都好既!有國內人既大畢消費,香港旅遊生意先會好!

我都唔弱,消費左一袋! 哈哈!



最後買左盒SET妝!



我推介支PRIME TIME,真係好好用! 可能因為支野可以控油,啱晒我!

而且佢既化妝掃都好好用,不過當然要配合用埋佢地D粉啦~



呢排真係出血(消費)太多了,要好好補補血先得! 

沒有留言:

張貼留言