2011年11月5日 星期六

[64] 開心香港迪士尼之旅 (5-Nov-2011)

今日好開心,因為去香港迪士尼玩~ 

好多謝大姐夫所贈的門票及車票~ 



中午,我同老公係葵芳Delifrance食個Lunch先~

老公飲既係熱蜂蜜洋菊茶~



我飲的係熱即磨咖啡~





老公同我都點左酥皮湯~



好正呀! 真係好耐無食過了~





主菜出場喇~

老公食既係茄汁雞肉丸意粉~



我食既係黑椒汁豬扒意粉~



埋單係$163.

食飽飽之後,就塔MTR去迪士尼了~











入左迪士尼,第一時間就係攞番本樂園指南&時間表~



因為星期六關係,所以都好多人,而且今日都好熱&好曬~  (我忘記帶太陽眼鏡了.....)



好多人排隊同米奇米妮影相呀~



首先係行下商店街~



好可愛既Duffy公仔~



















 小小世界





周圍影相~



Baby Pooh Pooh~









我同阿Pooh合照呀~



小飛象~



史迪仔食左我個頭呀~





呢部就係我架法拉尼,型嗎? 哈哈~





影相影得好累,可能係太好陽光了~

我地就去左火箭餐廳食左個炸雞套餐 ($76) ~



休息完就去睇獅子王慶典~











睇完出來,已經天黑了~

我們就去玩森林河流之旅~



坐完船,就去睇3D米奇幻想曲~



要帶3D眼鏡的~





睇完出黎,就再玩小熊維尼歷險之旅~









晚上既旋轉木馬真的好美喔~





準備要睇煙花了~

















睇完煙花,我們就離開了~

我們塔MTR到葵芳食晚餐,去食譚仔米線~







多謝收看 






2 則留言: