2011年11月12日 星期六

[67] 結婚六週年(12-Nov-2011)

就這樣,結婚六年了!

晚上去左荃灣板前食壽司。

之後去左Mc Cafe飲左杯薄荷朱古力咖啡,已經滿足了!

戀戀冬日系列好吸引呀~

買中杯或大杯,還可以用優惠價買包/cake~



我即場飲杯咖啡,再加$10外賣件包用作明天早餐。



朵花花好靚呀! 睇見都開心晒!



還可以儲印花添! 印滿4個印花,就會免費有一杯細咖啡。



原來是這樣拉出來我花花。



我飲咖啡上引了,由剛開始只飲到三分一杯既分量,慢慢就飲到半杯,再到而家,我已經飲到整杯了。

不過我喜歡飲奶味較重的咖啡。

近排Starbucks新出左有薑味我咖啡,有機會的話,我很想飲喔~

沒有留言:

張貼留言