2011年11月6日 星期日

[65] DOVE輕潤保濕系列

試用DOVE輕潤保濕系列,一套五件。

Dove多芬全新推出的Nourishing Oil Care「輕潤保濕系列」含高效保濕精華、椰子、杏仁及向日葵精華,能高效迅速滲透,深度滋潤髮絲及幫助補充秀髮養分,維持秀髮柔順及盈亮。質感清爽不油膩。

深度保濕、維持秀髮輕盈柔順及亮澤,滋潤秀髮,去除毛燥乾澀,迅速撫平頭髮毛燥並保濕。不再擔心乾旱髮絲的問題!



告別乾早4步曲





STEP 1 : 

潔淨 · 洗髮乳

有效清潔髮絲。每天使用,有效去除污穢及頭皮油脂。





閃令令的~ 香噴噴的~ 而且可以起到豐富的泡泡~ 



一邊洗頭一邊影相,係非常有難道的,哈哈!

泡質豐富!!



STEP 2 : 

保護 · 潤髮乳

呵護及補充秀髮養分,輕潤不油。 每天使用,有效撫平毛燥,保護髮絲,免受傷害。





其實用到第二步,我既髮絲即刻變得柔順^^



STEP 3 : 

日常滋潤乳 (每天使用)

雙效精華,保濕同時滋養秀髮,讓乾燥髮質回復水潤柔順有亮澤。 
- 金色保濕精華,迅速滲透髮芯,補充秀髮流失的水分。
- 白色滋潤精華,針對改善秀髮表層受損,鎖緊滋潤成分、撫平毛燥。





好似支CREAM咁,好好玩呀~

金色同白色保濕精華MAX埋,我的頭髮更潤澤^^





深層滋潤保濕護髮膜 (每週2-3次)

含高效保濕精華,揉合椰子、杏仁及向日葵籽精華,迅速滲透及深度滋潤髮絲,全面補充及修護秀髮所需的養分。



我第一次用MASK係頭髮上^^ (樣子有D似豬油膏,哈哈!)

不過唔好睇少佢,我集中塗係我髮尾上,真係有改善既效果~



STEP 4 : 

保濕 · 保濕精華

含高濃度高效保濕精油,重點滋潤最乾旱的髮尾部份。不用沖洗,方便隨時使用。

只要擠壓3-5下,均勻塗抹已乾OR半乾既中下頭髮上就OK!

初初以為會好笠,點知用後絕無好笠的情況,而且都好快吸收,令我髮尾乾草得以保濕,亦可令我飛彈的髮絲得以貼服!

呢支野真係正! 我稱之為係頭髮既神仙水,哈哈~







使用前 : 

髮尾太乾了.......-_-"



使用後 : 

變得滋潤貼服~



呢張要留意髮尾~



最後,如果你都想飛散髮絲變貼服,就買番SET全新DOVE NOURISHING OIL CARE 輕潤保濕系列來體驗下啦~ 



沒有留言:

張貼留言