2011年11月27日 星期日

[73] 11月份之飲飲食食

睇食物相之前,俾D公仔相俾大家睇啦!

想同反斗奇兵成員影相,唔一定去迪士尼既!

去旺角bossini都可以影到! (有四層高的旺角bossini店)
















旺角朗豪坊門口頂有機械HelloKitty呀! 






睇食物相喇.......


元氣的下午茶,都好豐富! (我希望一個月可以食到一次!)



壽司盛A



有5件壽司。



一件薯餅。(好好味!)



燉蛋。(滑滑的!)



加$9選一款手卷。



食多一件筋子壽司。(我好喜歡食!)



甜品係大部分既女士們既至愛! 

睇見咁多款cake,款款都好想食喔!



最後我選了這款,好好味呀!



沙田宜家傢俬內的餐廳,我好間唔中都會食下,不過d肉丸不太好食。



呢款M記咖啡又靚又好飲,而且相比S記及P記會經濟些。



有時近近地,我會去美心快餐食個下午茶! (平平地,不過食來食去都係果幾樣,真係無咩選擇,有D悶!)



有日,去左豆腐主義食左碗豆腐花。($7.) 整體都OK既! 



呢碟佢話係勁辣彈牙魚蛋,不過我覺得佢一點點辣都無囉! ($11)



朱古力對我黎講都好誘惑,好彩份量唔多,嘻嘻!



有日,試左一個有質素既下午茶,真係估佢唔到!

我選10號餐。($28.) 唔洗加一收費!



洋甘菊茶。(GOOD!)



雜菌雞肉燴意大利紅米飯。(VERY GOOD!)





有晚,同老公去左食据扒。

蒜蓉多士。



龍蝦湯。



西冷牛扒+羊架鐵板套餐。







蒜蓉焗蠔。



有朝,去飲茶,食早飯。





多謝收睇! 

沒有留言:

張貼留言