2011年12月3日 星期六

[78] 2011年最後一個月份

到了2011年最後的一個月份。

每年我最喜歡的月份就係12月份了,因為我喜歡聖誕節! 

聖誕節係普天同慶的日子,我亦會收到禮物! 又會同家人好友相聚!

好有氣氛的一個節日,各處都有聖誕燈飾,真係多左出街街! 

而且係用錢用得最多的一個月份,因為聖誕檔期出外食飯很貴(其實今年咩都貴!),再加上有好多店舖有聖誕set裝或優惠做,所以到處都充滿誘惑!

老公已經提早送左聖誕禮物俾我,共有兩份,一份係現金獎,另一份係眼鏡一副。(好開心喔!)  多謝老公!



我亦收到阿哥送俾我的聖誕禮物(做細真好^^)。

係Estee lauder既化妝組盒,真係靚到呢! 好名貴喔! 我好喜歡呀! 多謝阿哥! 



最後,附上我與Turbo的合照,牠真的好乖乖同聽話。









沒有留言:

張貼留言