2011年12月30日 星期五

[90] 一風堂午餐+家庭聚餐 (30-Dec-2011)

今日出左尖沙咀搵dodo食lunch。

去左新港中心食<一風堂>拉麵。

去到有好多人排隊。





餐牌就係得兩頁,拉麵得四款,小食同前菜都係只得幾款,而且一碗拉麵都唔平。





煎餃子,好好味! 不過話咁快就食晒。($38)



dodo食白丸元味+溫泉蛋。($68+$10)



我食一風堂香辣拉麵+溫泉蛋。($78+$10) 

早之食赤丸拉麵啦,因為我覺得辣味濃左d,遮蓋左湯底的味道。

不過佢既麵質真係唔錯!

個碗就幾大,但如果男士食可能唔太夠食,因為唔係太多麵。 



埋單共$224。



食完之後,dodo就回公司上班,我就去左葵芳買禮物,因為我同dodo過兩日會去阿佩新入伙的屋企。

所以我地夾份送入伙禮物給她。呢款圖案都唔錯,我覺得好襯阿佩,而且好有屋企既感覺。



分兩盒的,一盒係床單枕袋,另一盒係被單,一套就靚晒!

希望過兩天送給她時,她會喜歡啦!



到了晚上,又係家庭聚餐既時候,去相吧~



















呢盒係大家姐送俾我食的朱古力,Thank you~





1 則留言: