2011年12月21日 星期三

[83] 近日之搞作 (21-Dec-2011)

呢個幾星期真係好忙好忙!

首先忙我自己屋企事,其餘就忙好友結婚事宜。

連老公都話我 : 真係忙過返工!

仲有,我亦俾部手機玩左我好幾日,而且我又生病了多天! (好彩都算好快好番!)

講一講,我呢個幾星期的事先~

浴室買左個新櫃,用來擺放我的用品,係老公幫我由木板安裝完成的。(謝謝老公喔!)



老公亦買左個新熱保暖壺俾我,THERMOS牌子有質素,而且仲係我喜歡的粉紅色。



講番我部IPHONE先,一開始壞了,顯示"沒有WIFI",咁我就出旺角維修啦!

點知話係硬件問題,所以無得整,要換過部機俾我(LL機)。

壞左都要局住換,咁都算啦! 最衰係俾個職員用介刀刮花我剛新買不夠一星期的保護貼(裡面)。

唉....... (看下圖就知道!)

 

換機之後返到屋企,又發現沒有震機,咁即係又要去整!!! 

又要再出去!!! 真麻煩!!!!

咁我再出去整,佢又話無得整,要再換過部(LL機)。

唉!! 真係黑仔度爆!! 咁唯有再換囉~

本想不再用IPHONE了,不過我太多考慮下,最後都係保持完狀了.......

好彩暫時無再壞了,咁我就想辦法整好我的IPHONE殼先,因為之前無左一粒閃石。



我上網搵左好耐,好難先搵到有個賣家有呢隻色及SIZE既閃石,點知.......佢無貨!!

不過我都無放棄,我搵日出左深水步搵,搵左五至六間舖,有D無賣,有D無貨,又有D好貴,到最後........我終於搵到了!!

一小包要廿二蚊,其實我只需要一粒,不過餘下的我都會留來做後備,因為驚會再甩。

 

問老公借用AA膠。



貼好了!!! YEAH!!! (大家睇唔睇得出??)



近日,我除了感冒了,仲出現皮膚敏感,其實我皮膚好少出現敏感的(最多係出暗瘡),可能天氣好乾燥啦~

我左邊眼皮腫了,所以要塗D防敏感又勁保濕的CREAM。

見有SET裝,仲送一個熊BearBear,所以買了。 



$288內有 Body wash 500ml、Cream 50ml及Lip Balm 15ml 仲送 10"
熊BearBear 。


之後,又忍不住誘惑,再大出血了。

其實塗指甲係我小小的興趣,所以我"間唔中"都會買新色甲油。

呢間店舖佢話佢賣的甲油係無害的,連孕婦或兒童都用得喎。(但我不太相信,因為我覺得點都會有化學野囉!)

不過! 佢咁講我咁信,我心理上咪會用得開心D囉!

最後我買了3支野,分別係啡色甲油(左) 、保護底油(中)及防花面油(右)。

個職員仲話,左邊支甲油的牌子,係全亞洲得佢公司先可以買到...... 而且英國皇菲結婚當日都係用呢隻牌子既甲油。(有點兒誇呀!) 



所以支甲油都要$185一支。(真係好貴喔!)



不過我返到屋企,見到支CHANEL505甲油同新買支甲油差唔多一樣色,所以第二日我就急急去換其它顏色!

最後,加多$10換左支灰色。




沒有留言:

張貼留言