2011年12月25日 星期日

[88] BOXING DAY @ 第一次做姊妹 (26-Dec-2011)

今日係好姊妹阿錢的BIG DAY。

亦係我第一次做姊妹。

早上六點起床,天都未光,個人當然都未訓醒啦! 

所以極少早上沖涼既我,忍不住要沖個熱水涼,醒一醒神先掂!



7點15分就去到佐敦逸東酒店。(我當然係飛的的去啦!)

化妝師逐一幫我地化妝SET頭。

我地總共係6個姊妹+伴娘。

左至右: 舊同學>新娘子>我

 

左至右: 舊同學>新娘的舊同事>新娘子>
新娘的舊同事> 我>
舊同學 


左至右: 舊同學>新娘的表妹>舊同學>韓國妹>新娘子>我>新娘的舊同事>新娘的舊同事 

 

最齊人係呢張,伴娘係坐係度果個(新娘的妹妹)

 

可愛的結婚版鬆弛熊。

 



 

下午3點,去到註冊地點的新娘子。





一對新人,好認真地聽律師講話。



互相戴上結婚介子,她們情深的對望。





晚宴進場的簽名海報。



可愛的小主角出場喇!

 

場地有好多汽球報罝。

  



完場時影相。

 


晚上,何生何太的大床,祝新婚快樂! 長長久久! 幸福開心! 

 

想重溫精華短片,請Click : http://vimeo.com/34279317

沒有留言:

張貼留言