2012年2月10日 星期五

[118] 都會自助午餐 (10-Feb-2012)

今日去左紅磡<都會>食自助午餐。(平日午餐價錢: $228+10% / 位)

我12點10分去到,已經開始緊了,都好多人,多數係公司團體。

我即刻快快繞場一周,睇下有咩食先。

因為好多人攞緊野食,所以我不是全部都有影相。

魚生區 : 

 

生蠔區 : 即開的,有好多人排隊,每人每次攞兩隻。

 

沙律/冷盤區 : 必食哈蜜瓜配火腿,而且有好幾款沙律都好好味!

 







芝士區 : 每次我都會食藍紋芝士配蔥味餅干,正!

  

熱盤區 : 其實有好多好多種類款式,有海鮮、有魚、有肉、有菜、有飯...... 但我不能盡錄。

主要推介有庶蝦、羊排、炸子雞......等等

  











咖哩類。



生滖粥。

 

甜品區 : 係我既至愛! 太多了,樣樣都想食......











呢個CAKE好好味!














大力推介 : 窩夫+雪糕係絕配!!!





有多款雪糕任選,方便又衛生! 新出的流心雪糕一定要試!

 

自助飲品區 : 咖啡、奶茶、檸茶同檸水任你選擇。

 



好!

係時候去片,睇下我食左D咩喇! (要有心理準備,因為份量驚人呀!)

一開始,我食魚生類先,正! 樣樣都試下。



之後就食下沙律......



再食下肉類......



到生蠔喇,我食左六隻,細細隻唔夠喉,不過就真係好鮮,好有海水味。






講一講我對手食咩先,他同我差不多,所以都唔影他食D咩,只影下一些我無食到既野。

他飲的忌廉湯。



楊枝甘露。

 

他都好喜歡食扒類。





好! 又講番我喇!

我開始食甜品喇! 有我最喜歡食的疏乎厘,正! 而且其他都好好味!

 





 

又係我至愛......一定要配ICE-CREAM!





食左少少豆腐花,唔錯! 好有豆味!



要食下生果幫助消化先。



藍紋芝士配蔥味餅干,必食!



飲番碗中式湯先,正! 好足料! (不是茶餐廳的例湯喔!)



飲番杯檸茶消消制先。

 

埋單走時,我都要攞番杯雪糕先走,一路行一路食!



咁樣食法,應該已經回晒本了.......

換來就是超漲的肚子......因為實際太飽飽了!

3 則留言:

  1. 見到D甜品就好想食,非常豐盛,真想食 !正!正呀!很正呀~

    回覆刪除
  2. 冇去成年,而家質素仲高左, 刀切羊仔扒,鉄板羊鞍,泰式沙律,中西餐湯,芒果拿玻侖,流心焦糖粒雪糕,真系超正呀!

    回覆刪除
  3. Delicious! Have a great day!

    回覆刪除