2012年2月29日 星期三

[134] 炆牛腩牛筋 (29-Feb-2012)

因為星期六家庭聚餐,所以老公買左牛腩牛筋炆定到時食。

原來牛筋係白色的,我第一次睇到真面目。



多款香料唔少得。



d牛筋有d 嘔心,不過炆完真係好好食!



飛水中。

 

d 香料入落袋仔度。



一大片牛,我就諗起lady gaga,哈哈!



我只影得幾張相,後期制作我再無跟進了。

********************************************************************************





大家姐幫我買的杞子到手了,<樓上>做特價$49。





大家姐做的咖啡曲奇。



同埋黑芝麻曲奇。



Thank you ^^

沒有留言:

張貼留言