2012年2月14日 星期二

[122] 情人節快樂 (14-Feb-2012)

今日係2月14日情人節,祝大家情人節快樂!

 

因為上星期五老公已經同我去食左自助餐,所以今日無任何慶祝。

平淡平常的渡過.....

雖然我心裡都好想收到驚喜,不過我都係唔好妄想了,因為希望越大,失望就越大。

我的好友打電話來,佢話佢個女性朋友收到LV手袋,佢就話佢老公咩都無表示,只係送左盒朱古力俾佢,不過係因為公司要買俾客人時順便訂多盒,而最終都係佢老公食多!

我就回應她,係囉! 而家d男人追你時就會送,到結婚後就越來越無心思,又話咩老夫老妻果d說話,唉! 洗d錢氹下人開心都唔捨得囉!

到最後,我這位好友的老公都有所行動,晚上開車去黃金海岸,食左個豐富的海鮮情人節晚餐,再開左間酒店房sweet sweet...... (真羨慕喔!)

我係一個浪漫主義者,而我老公係一個超現實主義者,任何野都係以錢行先,雖然呢個社會係超現實,但有時我都想做一天的公主喔!

我夢想的浪漫,
係兩個人行下沙灘,吹下海風,曬下月光等。當然如果金錢許可,最好係有花有禮物有燭光晚餐啦! 

不過呢d童話式的浪漫,都比較難發生係我身上。 

講番我先,我到最後當然就真係咩驚喜都無啦! 不過,我都有準備送禮物俾我的老公!

佢都估唔到我有買禮物,所以佢都好開心! (佢開心我就開心)





沒有留言:

張貼留言