2012年2月26日 星期日

[131] 那些年的粥店 (26-Feb-2012)

<那些年的粥店>中學時Lunch會間唔中去食的,現在已經好耐無光顧了!

以前午飯時間,我多數會返屋企食飯,因為學校近屋企,只係間唔中先有得出街食。

主要原因係屋企唔係有錢,所以我係無零用錢的,到後期中四、五,我先叫阿媽俾錢我先多左出街食飯。

有時午餐,會同d同學去OK便利店食個腸仔包或杯麵,又有時會去街市買燒味飯食。



今日,我一個人走左入去食,叫左碗碎牛粥($11)同腸粉($7),以前係覺得好好食,今時今日就覺得麻麻地了。

原因係以前無食過出面既好野,所以咩野都覺得好食,而家口味提高了。

粥店環境同以前一樣,老闆娘就老了好多。



一杯豆漿($3.5)。




*********************************************************************************

今日我終於買到了杏仁味桃哈多($12)。



真係會食唔停口架。




*********************************************************************************

前一晚,老公煮左個黑蒜油味既出前一丁俾我食,加幾隻水餃、菜同溫泉蛋,正!

 


*********************************************************************************

今日晚上,去左大家姐屋企食晚。

西芹炒蝦仁。



炒芥蘭。



金針雲耳蒸雞。



煎耦餅。



薑蔥炒蟹。



大姐夫介紹的好味蛋撻,可惜臨走時忘記了,所以無試到味道如何。



見到都知好食!

 

手造芝麻湯圓。



大家姐整的一口鳳梨酥。



多謝晒~

沒有留言:

張貼留言