2015年3月11日 星期三

2015-03-11@近日買物

早幾日,去左深水埗掃小食...


當然有行玩具街,我的收獲....


我好快就砌好晒~


上班look的熊大!


*********************************************************************************


有朋友去大阪買給我的手信,line糖果,好得意呀!


*********************************************************************************


美心西餅新出左牛乳卷,又幾好味喎!


*********************************************************************************


日本製的足貼,一盒30片(即15對),晚上貼住來訓,咁雙腳就無咁冰冷!


*********************************************************************************


好友介紹我食呢隻公仔牌伊麵王杯麵,唔貴又好食!

惠康見有時做特價$10.5/3杯 或$11/3杯。



*********************************************************************************


某品牌的去皮機,萬寧特價左都要三百多元,實在太貴了!


咁老公幫我去淘寶淘左同一原理的去皮機,但價錢就經濟實惠好多!


分別有入電芯或叉電選擇,最後我選了叉電款!


*********************************************************************************


天氣潮濕,d衫褲總係好難乾,雖然有抽濕機,不過耗電大,所以老公係淘寶淘左部衣服烘乾機,咁潮濕就唔洗怕啦! 而且安裝同收藏都簡單方便!


可調較時間。





沒有留言:

張貼留言