2015年3月22日 星期日

2015-03-22@泰國曼谷自由行Day4

第四天,早餐依舊......





NaRaYa曼谷包買手信......







之後我地去左Center Point 做 Thai massage,按左兩個鐘,全身鬆晒,爽~


之後去Big C Food Court食野。






食飽飽就去行商場.....

我就去左Central World 商場的 LINE GAME 活動,我單拖入左去玩,影左好多相----> (請按!)

我超興奮,可惜唔知點解line shop未開,所以買唔到野。


雖然買唔到野,不過入場都送左個袋同紙牌俾我留念。

我亦係True coffee買左杯野飲同小食,就送左個熊大紙杯俾我。



晚上,去左頌通酒家食,係網友介紹的,的確好食又抵! 


















沒有留言:

張貼留言