2015年3月23日 星期一

2015-03-23@泰國曼谷自由行Day5

最後一天了,嘆埋個豐富早餐先!







早餐後,回房間收拾行李,準備check out,咁行李就照keep係酒店,因為未咁快飛。

咁我地就去Siam Paragon作最後衝刺。

我買左Benefit化妝品套裝,包括有最新的Roller Lash Mascara,仲有我想買好耐的the Pore fessional & they're reat eyeliner,套裝會送一個很大的化妝包&5件Sample。($2,880b)


買完化妝品,就周圍睇下有咩小食。




我買左支朱古力奶+吉士魚魚燒餅。


食完之後,就上左3樓精品部睇野。

有好得意的鬆弛熊呀!






行入D,就見到LINE精品。

















位於Siam Paragon對面的Siam square one,地下有line的圍板,寫住Coming Soon(失望!),我估係準備開line cafe。






咁我地就係Siam Paragon Food Hall 食左少少野就返酒店了。






前一天我地已經book好左的士去機場,因為係4人+4件行李,所以係大一點的的士,很舒服快捷就去到機場了。($700b)

去到機場,因為知道過海關好耐的,所以入左去先。

係入面食左一個Burger king餐,很貴喔! ($305b)


去到閘口位.....



泰國byebye喇~




呢程飛機餐好好食!


嘆番支可樂先!



話咁快就返到黎香港lu。(飛左2小時15分鐘)



今次旅程的戰利品!

其實今次買得唔多,因為對上三個月前我地先去完,所以今次可以買少d。









沒有留言:

張貼留言