2015年3月20日 星期五

2015-03-20@泰國曼谷自由行Day2

第二天早上,酒店食早餐,雖然唔係超勁多選擇,不過我覺得就很好!

我掛住食,所以無點影到食物相。(哈哈!)



熱朱古力好飲!



Lunch我地選擇去big c食,因為要去唱錢,同埋買零食手信,如紫菜、魷魚絲、百力支之類等。

今日Exchange Rate對4.2。


Big C 頂樓Food court 食lunch。

海南雞飯,正!





買完野要返酒店放低d戰利品! 咁就順便係酒店大堂飲杯特飲(免費的)。
 

晚上,我地去左唐人街(泰文讀音:又話啦)。

我地去左林真香買手信先,買好晒第二日會送去我地酒店的。



之後我地去左陳再裕酒家食飯。










飯後,我地再殺去Siam Paragon 地下的gourmet market買野。

記得去商場counter登記攞Tourist card先,咁買野就有95折。

 

買買買.....



Happy Shopping.....


沒有留言:

張貼留言