2011年7月26日 星期二

[1] 土匪豬脾骨 (27-July-2011)

[土匪豬脾骨]

喜歡食譚仔的土匪雞翼嗎? 我一食就很喜歡,其味道好獨特!
我今次"試整",不過唔係用雞翼,而係用豬脾骨!

首先去佳寶買左一包雪藏豬脾骨,有五件,價錢以重量計算的,由於我今次係試整,所以我唔買咁多喇,平平地買左廿蚊零五毫子!



要整土匪豬脾骨,當然唔少得多種的調味料!

1. 孜然粉
比較難買到的,我都係上網搵,知道荃灣南豐中心有得買!



2. 香蒜粉
好多地方都可以買到,不過我買孜然粉時順便買埋。
好香蒜頭味的!



3. 五香粉


4. 黑胡椒粉



5. 椒鹽粉



6. 生抽


7. 紹酒



8. 雞粉

9. 粟粉

10. 薑片

11. 糖

12. 麻酒

混合這十二種調味料來醃肉就事半功倍!

當然要將肉於室溫解凍先,想無咁雪味,可將肉用鹽沖洗一下!



肉要用廚房紙吸去水份!


到醃肉時間喇,因為我今次係試整,所以就適量的調配一下!
主要係孜然粉及香蒜粉多少少,其餘適量便可!



醃肉要用雙手幫它做按摩,調味料要均衡塗於肉上!
(如果之後驚手會有味,可戴透明膠手套!)


用保鮮袋包好,放入雪櫃醃一晚!



第二日,就將醃左成晚的肉拿出,灘涼後,再加上黑芝麻。
(小提示 : 肉厚的部分可用刀戒開,咁就容易D熟)


將焗爐預熱後,放入焗爐內用230度焗10分鐘,然後反轉焗多10分鐘。


之後再將孜然粉薄薄的灑上肉上,來增添香味,再底面共焗多7-8分鐘便完成。
當然要用牙籤吉下D肉,睇下熟未啦! 無血水就OK!


完成後上碟就可。


自我評語 : 雖然外觀都OK,不過食落又無想像中好食,我覺得無我係譚仔食的土匪雞翼既味道,其實我懷疑我用的孜然粉是否與譚仔用的一樣?? 同埋乾身左d,可能豬脾骨本身無咩油份,而雞翼層皮已經係油。不過大致上都好食既,只係味道差d,所以我係唔會放棄的,我下次會買雞翼來試整多次的。

而老公給我的評語就係 : 味道可以再濃d。他說我要再落多少少調味粉。其實因為我今次係試整,所以唔敢落咁重手,因為驚太咸。不過我會接受他意見,下次再整好d!
老公同我講,其實出面食的雞翼一定係落左好多味精的,唔係點會咁好食,而且d雞翼係炸的,一定係香脆。哈哈~


沒有留言:

張貼留言